Saturday, January 5, 2013

Suatu Kepulangan

assalamualaikum...

hye semua...(tu pun kalo ada yg baca..hehe..) dah lama aku x update blog nie kan..huhu..kesian dia...tp jgn risau aku akan update bila aku rasa free k...pejam celik pejam celik..sedar2x kita dah melangkah masuk ke tahun baru kan..tahun 2013..rasa mcm cpt ja masa berlalu...SELAMAT TAHUN BARU !!

alhamdulillah..syukur ke hadrat ilahi sbb kita masi diberi peluang utk bernafas di bumi ALLLAH ini..ok..sakng nie aku dah masuk sem 3 degree ataupun sem 1 bg tahun 2...syukur alhamdulillah...semua berjalan lancar..result sem lepas pun ok jg..3.98..happy sgt..moga2x tahun ini dpt mantainkan result...sbb...aku dah pasang azam nak hadiahkan mak aku ijazah kelas pertama bila graduate nnt...insha Allah..semoga diberkati dan dipermudahkan oleh Nya..

btw, life must go on..n aku rasa aku x taw apa yg aku rasa skang nie..nak kata homesick mcm tak jg...emmm...mungkin sbb ORANG tu dan berubah kot..aku pun x taw apa salah aku..tp aku tgok dia mmg dah berubah...lain mcm ja..honestly aku ckp aku mmg x ley trima coz aku rasa mcm disia2xkan..aku dah try byk kali utk baiki hbgn kami..tapi......

end of the story...skang aku nak cb hidup dan berdikari sendiri ok ! sbb sebelum nie pun aku kuat apa hidup sendiri...tp sejak akhir2x nie ja aku terlalu bergantung kat orng n jd lemah..so sad ! aku harap aku berjaya..wish me luck ! salam..

p/s --> aku pun berubah...makin gemok..hehe..so, ptng nie nak jog ! yeay !

No comments: