Monday, January 28, 2013

Episod Sedih

assalamualaikum ~

hye..cuti 3 hari ini aku balik rumah abg aku kat KL..episod sedihnya bermula bila nak start journey ke KL naik ets..kwn aku hntr la pg stesen ktm tu..then, aku bajet nak naik sama2x dgn dia sbb sblm nie kitorang mmg naik sama2x..dijadikan cerita rupa2xnya dia ambik ets jam 11 aku plak jam 1..aku mati2xlah x nak naik yg jam 11 tu bila akak yg jd counter tiket tu offer kat aku...alih2x dpt mesej dia dah jalan naik tren tu...

HAMPA sgt hati aku..keropok yg nak kirim kat kakak dia pun dia x ambik..so, aku pun berendam dgn air mata kat stesen tu selama 2 jam ok ~ bila dah sampai kat KL sentral plak akak aku lmbt ambik..sejam aku tggu kat KL sentral yg penuh dgn lautan manusia tu..bila dan kn ambik tu kami kn jem plak slama 3 jam..cb korang bayangkan...dgn perut aku yg lapar x mkn dari pagi..aduhhh...nasib baik bkn aku yg drive..kesian kakak aku...aku mmg x ley la nak ddk kat KL tu..haih..

akhirnya nak dkt pukul 8 baru sampai rumah..ingatkan bole rehat..skali abg aku plak tetiba nak balik penang kampung akak aku..haduiii...kalo aku tau x yah la aku ssh2x naik ets balik...suruh ja abg aku singgah kat ipoh ambik aku otw nak ke penang tu...

ok..itu la episod sedih aku..tapi kan ALLAH dah janji..semua yg berlaku ada hikmahnya...lepas hujan akan ada pelangi...dan aku dah nmpk pelangi itu....alhamdulillah...aku dan dia dah baik skit...kami kan kwn..ddk d penang pun best..fyi, aku buat durian crepe pg td..pastu bawa tuk kwn2x aku kat mktb..drng suka..yeay ! thanks ALLAH utk semunya...

p/s --> sy ada cadar baru ! yeay !

No comments: