Wednesday, January 9, 2013

Kecewa + Terkilan

assalamualaikum...

hari ini besday sorang classmate aku..keyko namanya..aku doakan semoga dia baik2x sentiasa...happy birthday ko ! ok...actually td ada perjumpaan a.k.a meeting blok B bersama warden..so, sebagai ketua aras...(ceewahhh)...aku pun bgtaw la penghuni aras aku...then, sblm jam 9 td aku n kak tini siap buat announcement lg bgtaw pasal perjumpaan tu...

tp malangnya...x ramai pun yg dtng..drpd 96 orng penghuni hanya 28 penghuni ja...sayang seribu kali sayang...en zul selaku warden amat2x kecewa dgn penghuni lain yg kurang sensitif dgn hal2x mcm nie..kami yg hadir pun turut kecewa coz agenda utama perjumpaan tu x kesampaian...

actually mo rombak AJK yg baru...tp disebabkan kehadiran x mencecah sekurang2xnya 2/3 maka agenda tersebut ditangguhkan dulu...so, konklusinya...apa pon x bley...hehe...ok...cukup la tu merapu...pg buat kerja..

p/s --> hari ini x jogging plak sebaliknya menternak lemak kat bilik...sad !

No comments: