Sunday, May 20, 2012

Kisah Malam Ahad

assalamualaikum...

malam tadi aku pg bilik c bro kwn aku ingat mo study la sbb kalo aku ddk sendiri2x di bilik ssh sikit aku mo study. mesti ada kawan baru aku ada mood mo study. mula2x tu mmg la ada study skit. skali tiba2x lain pula ceritanya bila kami bercerita pasal mona fendi. huhu. kamu tahu x cerita pasal mona fendi tu? seram doe cerita dia. dia la yg bunuh dato mazlan sampai kerat2x badan pastu tanam dkt belakang rumah dia. tragis kan. pastu dia tu ada amalkan ilmu hitam jadi masa dia kena bicara tu orang yg hadir kena pesan supaya jgn tenung mata dia lama2x. nnt jd yg bukan2x. mo cerita lebih2x pun aku takut. kalo kamu mo tahu lagi lanjut search la dkt encik google. dia tahu semua cerita.

 

So, kisah malam ahad mmg cukup seram. last2x aku sendiri x jadi balik bilik. aku terpaksa check-in dkt bilik bro sebab takut. bro, biah dgn aku pun berkepit2x mo pg tandas cuci muka sebelum tido. ayat femes kami semalam ialah 'ehh, tapi seram juga kan'. haha. akhirnya, dari mo belajar jadi cerita hantu pula. ketawa lagi byk dr belajar. semua gara2x kisah malam ahad. huhu.

menyesal sbb tak byk pun study smalam.


p/s --> tahniah kpd kelantan sbb menang bola smalam. chelsea pun.


1 comment:

Cikgu Amin said...

like cerita hantu!