Monday, February 18, 2013

Percutian

assalamualaikum ~

hye semua..kan sy dah janji nak story byk2x bila free..ok..skang sy free (free la sgt)...haha..ok fes, sy nak crita pasal jalan2x d hari cuti CNY baru nie...best ok..sy rasa seronok sgt..*eh* saya??? mcm pelik plak..kan aku selalu guna aku..hahaha..

ok la..kisah percutian aku bermula pd hari jumaat..balik ja dr ipoh ke kl...kami terus mkn2x..dgn family kakak ipar aku sbb esok abg aku nak balik sabah utk majlis kahwin anak bekas bos mama aku...

ok..teka mana satu aku?? haha..yg laki tu abng aku, pompuan tu akak ipar aku n yg si comel2x tu, Marissa Wafa...

after that, pagi hari sabtu...akak aku pg hntr abg aku kat air port..n tengahari tu kitorang pun trus chow ke kuantan, pahang dan kuala terengganu !! biarkan gambar berbicara..

perjalanan kami dimulakan dgn sebuah pelangi yg indah..cantik kan..?? 

 
 
 
 
 
 

yg nie dah sampai terengganu..kat pantai apa ek?? aku lupa dah..lihat...pandaikan c MW tu beraksi d dpn kamera..

 
 

dan akhirnya kami sampai di masjid kristal, kuala terengganu.. !!



cantik masjid nie..tp kan..apa yg aku perasan tmpt nie mcm x kn selenggar dgn baik..rugi kan...tmpt cantik mana pun kalo x dijaga dgn baik lama2x akan jd buruk...ok...abis cerita percutian kat kuantan n terengganu...fun jg la coz dpt jalan2x kat negeri orng kan..tp x best nya sbb masa tu tgh pokai elaun x masuk lg..so, x dpt la aku mo shopping2x..

percutian CNY aku diteruskan lg d taman burung n taman orkid d KL...sj ja jalan2x...best jg..sbb c MW sgt excited tgok burung ok...biasa la budak2x kan..hihi...
 

 
 

here we go...taman burung KL...



nampak x?? burung tu suka dkt aku taw !! hikhikhik...



taman orkid !! cantik x aku snap?? bila tgok gmbr nie trus aku rasa nak tukar profession jd photographer..huhu..



korang perasan x aku semakin g***k ?? omg !!



bergambar ja lebih...x beli pun...


ayu x sy?? hikhik *ayat minta penampor*


"selamat datang ke taman orkid".. jd penyambut tetamu kjp..

dan akhir sekali...kami ke taman layang2x...


begitulah berakhirya sebuah percutian...bg aku sgt awesome n padat !! x sabar nak tggu percutian yg seterusnya plak..hihihi..*mula pasang angan2x nak menjelajah ke seluruh dunia utk bercuti*... tp apa2x pun, kn la abiskan round malaysia dulu kan...ok..abis dah cuti..back to work !! 

p/s --> elaun dah masuk...nak beli apa ek?? >_<

2 comments:

Masjue Masjuwita said...

untunglha bole jalan2...

iNsaN BiaSa... said...

lepas nie kita plak jalan2x k ~